.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پنجمین رئیس صدا و سیما کیست؟

همزمان با نزدیک شدن به پایان دوره ریاست عزت الله ضرغامی در صدا و سیما گمانه زنی در مورد جانشین او نیز آغاز شده است.

هر چند انتصاب مجدد ضرغامی نیز دور از ذهن نیست اما در این میان گفته می شوند که غلامعلی حدادعادل از جمله گزینه های بسیار مطرح برای ریاست رسانه ملی است.

در همین ارتباط چندی پیش حداد عادل به بازدید از بخش های مختلف این سازمان پرداخت. این بازدید پس از آغاز به کار مجلس هشتم بوده است. از این رو در اخبار رسمی گفته شد این بازدید تنها به واسطه ریاست حداد عادل بر کمیسیون فرهنگی مجلس صورت گرفته است. اما تغییر رئیس رسانه ملی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری حساسیت هایی را در رابطه با بی طرفی فراگیرترین رسانه ایران به دنبال آورده است.

اصلاح طلبان در ایران همواره معتقد بودند صدا و سیما نتوانسته بی طرف باشد. در طول ریاست ضرغامی نیز این رسانه با ادامه برنامه هایی همچون"هشت و سی" همواره به انتشار اخبار غیر مستند در مورد اصلاح طلبان پرداخته که انتقاد آنان را به دبنال داشت.

دوره ریاست بر این سازمان طبق یک عرف سنتی پنج ساله است.
پیش از این، پس از خاتمه دوران مدیریت علی لاریجانی بر این سازمان و ورود او به عرصه انتخابات ریاست جمهوری دوره قبل، عزت الله ضرغامی در 29 اردیبهشت 83 به عنوان رئیس این سازمان منصوب شد. لاریجانی برای دو دوره پنج ساله از اوائل سال 73 رئیس این سازمان بود.

پیش از لاریجانی هم محمد هاشمی رفسنجانی رئیس این سازمان بود. قبل از او صادق قطب زاده اولین کسی بود که اداره رادیو و تلویزیون ایران پس از انقلاب را در حالی که هنوز عنوان صدا و سیما نیافته بود به عهده گرفت. /فرارو


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.107 seconds.